کد خبر 1568747
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸
هشدار به مسافران؛ سفر غیرضروی ممنوع!

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش بر ف و باران در محورهای شمالی خبر داد و گفت: آزادراه قزوین – کرج – تهران محدوده مهرویلا و حدفاصل محمدشهر تا پل کلاک دارای ترافیک سنگین است.

به گزارش مشرق، با اعلام وزارت راه و شهرسازی، مهرداد برقی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور وضعیت ترافیکی راه‌های کشور را توضیح داد و گفت: تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) برقرار است و محورهای فیروزکوه، هراز، چالوس، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت دارای بارش برف و باران گزارش شده است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج – تهران محدوده مهرویلا و حدفاصل محمدشهر تا پل کلاک و ترافیک نیمه سنگین محدوده گرمدره خبر داد.

به گفته برقی، ترافیک سنگین در محور شهریار – تهران حدفاصل میدان معادن تا شهرقدس و آزادراه ساوه – تهران حدفاصل دهشاد تا فیروزبهرام گزارش شده است.

وی درباره آخرین وضعیت جوی جاده‌ها توضیح داد: برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، تهران، البرز، اصفهان، مازندران، زنجان، قزوین، لرستان، همدان، کردستان، چهارمحال و بختیاری و گیلان دارای بارش برف و باران است. برخی از محورهای استان‌های، قم، کرمانشاه و مرکزی نیز بارانی است.

وی محورهای مسدود غیرشریانی را پونل – خلخال، هشتگرد - طالقان و میاندوآب - سرچم اعلام کرد و گفت: محورهای دارای انسداد فصلی نیز سروآباد - پاوه، سی سخت - پادنا، گنجنامه – تویسرکان و وازک – بلده گزارش شده است.

وضعیت جاده‌های شمالی با برف و کولاک همراه بوده و از شهروندان درخواست می‌شود سفرهای غیرضرور را کنسل کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس